En enda enklere hverdag som abonnent!
Efi har drevet med abonnement i over 30 år. Vi har et flott system der du nå har din egen nettside med en fullstendig oversikt. På MIN SIDE kan du også selv foreta endringer dersom du ønsker det.
Vårt mål er å gjøre det lett for deg – sørge for at du får jevnlige leveranser av hverdagsprodukter til rett tid og i rett mengde. Abonnement er ifølge vår filosofi med på å fjerne unødig shopping og kostbare impulskjøp. Truser, sokker, vitaminer, barberblader – det du ønsker «bare» skal være der når du trenger det.
Slik gjør du selv endringer i ditt abonnement
Det første du må gjøre er å logge deg inn på MIN SIDE. Hvis du ikke har gjort det før må du opprette et passord. Men – vi har også passordløs innlogging!
Start gjerne med å klikke på PROFIL. Her kan du administrere dine samtykker samt endre e-post og telefonnummer.
Når du klikker på ABONNEMENT får du en fullstendig oversikt over alle produktene du har valgt. Her kan du ENDRE INNHOLD, få en EKSTRA LEVERANSE eller kanskje VERVE EN VENN.
Du har også mulighet til å ENDRE ADRESSE.
Siden gir deg også en grei oversikt over dine NESTE FORSENDELSER og du kan ved et enkelt klikk velge å HOPPE OVER.
Du kan også avbestille eller gjenoppta ditt abonnement her hvis det er ønskelig.
Velger du fanen MINE FAKTURAER får du opp en fullstendig oversikt over både de som er betalt og de som ikke er det.
Vårt mål er at du skal avslutte letingen etter den perfekte hudkremen, boxeren eller sokken eller……(se www.efi.no) når du er kunde hos oss. DU abonnerer – EFI sørger for at produktene du liker leveres regelmessig slik DU ønsker det. OG ikke minst – at de med få unntak er nettopp slik de var da du prøvde og ble fornøyd første gangen!